Administratorius (-ė) apskaitos įmonių grupėje Meso Group
Mes siūlome
Meso Group – ilgametė, sparčiai auganti, patikima mokesčių ir apskaitos tvarkymo paslaugas teikianti įmonė, turinti 6 ofisus Lietuvoje. Komandą sudaro 70 narių. Tai tarptautinė finansų ir teisės ekspertų komanda, kuri rūpinasi verslo apskaita, finansų valdymu, darbo užmokesčio politika, mokesčių deklaravimu bei sprendžia ginčus su verslo partneriais.
Šiuo metu į savo komandą ieško ADMINISTRATORIO (-ĖS) ir siūlo:
- dinamišką darbo aplinką didelėje įmonėje;
- profesinio tobulėjimo galimybes;
- draugišką kolektyvą ir modernią darbo vietą;
- konkurencingą atlyginimą bei motyvacinius priedus už puikų darbą.
Iš tavęs tikimės
- aukštojo arba aukštesniojo išsilavinimo (pageidautina administravimo, vadybos ar ekonomikos srityje);
- ne mažiau nei 2 metų darbo patirties administracinėse pareigose;
- gerų organizacinių įgūdžių, gebėjimo planuoti laiką ir nustatyti prioritetus;
- kompiuterinio raštingumo (MS Office paketas, dokumentų valdymo sistemos);
- puikių bendravimo ir rašymo įgūdžių lietuvių ir anglų kalbomis;
- gebėjimo dirbti su konfidencialia informacija, atidumo detalėms;
- atsakingumo, iniciatyvumo, gebėjimo dirbti komandoje;
- streso valdymo įgūdžių, gebėjimo greitai prisitaikyti prie besikeičiančios aplinkos;
- malonaus ir draugiško bendravimo, orientacijos į klientą.
Patirtį apskaitos ar finansų įmonėje bei užsienio kalbų (anglų, rusų ir kt.) mokėjimą laikytume privalumu.
Tavęs laukia
- biuro veiklos organizavimas ir priežiūra: biuro prekių užsakymas, tvarkos palaikymas;
- įmonės dokumentų (elektroninių, popierinių) gavimas, registravimas, paskirstymas per padalinius, grupės įmones;
- oficialių įmonės laiškų, susitarimų, protokolų bei kitų dokumentų rengimas;
- dokumentų saugumo ir konfidencialumo reikalavimų užtikrinimas;
- įgaliojimų rengimas, inventorizacija;
- klientų ir partnerių aptarnavimas: atsakinėjimas į klientų ir partnerių užklausas telefonu, el. paštu ar kitomis komunikacijos priemonėmis;
- naujų sutarčių rengimas;
- pagalba klientams ir partneriams, nukreipiant juos į reikiamus skyrius ar specialistus;
- gerų santykių su esamais klientais ir partneriais palaikymas, padedant spręsti jų problemas arba nukreipiant į atsakingus asmenis;
- vidinės įmonės kontaktų duomenų bazės bei darbuotojo knygos palaikymas ir atnaujinimas;
- vidinių informacinių pranešimų, sveikinimų komandai tvarkymas ir platinimas;
- dalyvavimas informacijos teikimo bei bendravimo strategijų kūrime;
- dalyvavimas įmonės renginiuose ir mokymuose;
- pagalba įvairiuose įmonės projektuose, užtikrinant jų vykdymą pagal planą;
- kitų administracinių užduočių vykdymas pagal vadovų nurodymus.