Administratorius (-ė) – klientų aptarnavimo asistentas (-ė) | Tik darbo dienomis!

Mes siūlome

Kviečiame prisijungti prie dinamiškos ir įkvepiančios komandos, kurioje galėsi realizuoti savo talentus ir kartu kurti ateitį inovatyvioje bendradarbiavimo aplinkoje! Siūlome:

  • papildomą sveikatos draudimą;
  • galimybę naudotis įvairiomis partnerių nuolaidomis;
  • profesinius mokymus ir galimybę tobulėti;
  • įmonės renginius, šventes komandoje;
  • patogią bei šiuolaikišką darbo vietą (poilsio zonos, sporto salė);
  • nemokamą automobilio parkavimo vietą.

Darbo grafikas: I-V, 08:00-17:00 val.

Darbo vieta: Ozo parkas, Vilnius.

Iš tavęs tikimės

  • bent 1 metų panašios darbo patirties;
  • kompiuterinio raštingumo (MS Office programos);
  • puikių lietuvių ir anglų kalbos žinių, tiek žodžiu, tiek raštu;
  • organizuotumo, gebėjimo išsiskirti prioritetus;
  • orientacijos į klientą bei siekio užtikrinti aukščiausią aptarnavimo kokybę.

Tavęs laukia

  • klientų bei svečių priėmimas;
  • pagalba, problemų sprendimas bendraujant su klientais;
  • užklausų priėmimas bei jų valdymas;
  • klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu ir gyvai;
  • susitikimų ir konferencijų paslaugų teikimas, automobilių stovėjimo aikštelės vietų koordinavimas;
  • įvairios administracinės užduotys, pavyzdžiui, biuro reikmenų užsakymas, dokumentacijos valdymas. 

REGISTRUOKIS arba SKAMBINK mums telefonu +370 638 66179.

*******

Dažnai sulaukiame klausimo – ar įdarbinimas kainuoja? Mūsų paslaugos darbuotojams yra nemokamos.


Atlyginimas: 974.00 (į rankas per mėn.)
Galioja iki: