Administratorius (-ė) – klientų aptarnavimo asistentas (-ė) | Tik darbo dienomis!
Mes siūlome
Kviečiame prisijungti prie dinamiškos ir įkvepiančios komandos, kurioje galėsi realizuoti savo talentus ir kartu kurti ateitį inovatyvioje bendradarbiavimo aplinkoje! Siūlome:
- papildomą sveikatos draudimą;
- galimybę naudotis įvairiomis partnerių nuolaidomis;
- profesinius mokymus ir galimybę tobulėti;
- įmonės renginius, šventes komandoje;
- patogią bei šiuolaikišką darbo vietą (poilsio zonos, sporto salė);
- nemokamą automobilio parkavimo vietą.
Darbo grafikas: I-V, 08:00-17:00 val.
Darbo vieta: Ozo parkas, Vilnius.
Iš tavęs tikimės
- bent 1 metų panašios darbo patirties;
- kompiuterinio raštingumo (MS Office programos);
- puikių lietuvių ir anglų kalbos žinių, tiek žodžiu, tiek raštu;
- organizuotumo, gebėjimo išsiskirti prioritetus;
- orientacijos į klientą bei siekio užtikrinti aukščiausią aptarnavimo kokybę.
Tavęs laukia
- klientų bei svečių priėmimas;
- pagalba, problemų sprendimas bendraujant su klientais;
- užklausų priėmimas bei jų valdymas;
- klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu ir gyvai;
- susitikimų ir konferencijų paslaugų teikimas, automobilių stovėjimo aikštelės vietų koordinavimas;
- įvairios administracinės užduotys, pavyzdžiui, biuro reikmenų užsakymas, dokumentacijos valdymas.
REGISTRUOKIS arba SKAMBINK mums telefonu +370 638 66179.
*******
Dažnai sulaukiame klausimo – ar įdarbinimas kainuoja? Mūsų paslaugos darbuotojams yra nemokamos.