Administratorius su patirtimi tarptautinėje įmonėje
Siūlome
Atskleisk savo potencialą modernioje, tarptautinėje įmonėje!
- darbą tiesiogiai pas klientą;
- sutartį 2 metams;
- patogų darbo laiką darbo dienomis – 8-17 val., penktadienį 07:30-15:00 val.;
- nemokamą vežimą į darbo vietą įmonės transportu.
Darbo vieta: Klemiškės I k.
Iš tavęs tikimės
- esi dirbęs (-usi) administratoriaus/ biuro vadybininko darbą;
- turi patirties dokumentų valdyme ir draugauji su PRAGMA programa;
- įgyto aukštojo išsilavinimo diplomo;
- turi puikias lietuvių, labai geras anglų k. ir rusų k. žinias (raštu ir žodžiu);
- atsipūtęs (-usi) naudojiesi MS Office programomis.
Tavęs laukia
Būsi atsakingas (-a) už įvairius organizacinius bei biuro priežiūros darbus:
- biuro veiklos administravimą;
- duomenų fiksavimą bei buhalterinių įrašų darymą PRAGMA programa;
- bendravimą su įmonės svečiais, interesantais, akcininkais;
- pakuočių ir pakuočių atliekų apskaitos vykdymą GPAIs;
- komandiruočių bei įvairių įmonės renginių organizavimą;
- internetinės svetainės redagavimą;
- pagalbą vadovui ir kolegoms.
Pokalbius dėl darbo vykdome nuotoliniu būdu (telefonu, internetu).
Dažnai sulaukiame klausimo – ar įdarbinimas kainuoja? Mūsų paslaugos darbuotojams yra nemokamos (imti užmokestį už įdarbinimą draudžia Lietuvos įstatymai).