Personalo administravimo vadybininkas (-ė)
Mes siūlome
Esame viena didžiausių personalo atrankos ir laikinojo įdarbinimo įmonių Lietuvoje, padedanti darbuotojams rasti geriausias karjeros galimybes, o įmonėms – talentingus specialistus. Šiuo metu ieškome naujo komandos nario Klaipėdoje! Jei nori prisidėti prie dinamiškos ir profesionalios komandos, kviečiame tave prisijungti ir siūlome:
- nuolatinį tobulėjimą – vidinius ir išorinius mokymus;
- galimybę dalį laiko dirbti iš namų, suteikiant visas darbo priemones;
- priedus už pasiektus tikslus, papildomą nuolaidų sistemą;
- papildomą sveikatos draudimą (po 3 mėn. bandomojo laikotarpio);
Darbo valandos: I-V, 8-17 val., savaitgaliai laisvi.
Darbo vieta: Pilies g., Klaipėda (suteikiama nemokama parkavimo vieta).
Ko tikimės iš Tavęs?
- turėti bent 2 metų darbo patirties personalo, administravimo, klientų aptarnavimo ar panašiose srityse;
- gerų anglų ir/arba rusų kalbos žinių (raštu ir žodžiu);
- įgyto aukštojo arba aukštesniojo išsilavinimo;
- darbo kodekso žinojimo ir gebėjimo jį taikyti praktiškai;
- gerų įgūdžių dirbant MS Office programomis;
- mokėjimo planuoti savo laiką, nestandartinių situacijų sprendimo įgūdžių;
- gebėjimo dirbti individualiai ir komandoje.
Tavo atsakomybės bus:
- administruosi priskirtus laikinuosius darbuotojus įdarbinant, suteikiant darbo priemones ir konsultuojant įvairiais klausimais dėl darbo;
- dirbsi su priskirtais klientais, siekiant suteikti kokybiškas paslaugas;
- apdorosi laikinųjų darbuotojų darbo užmokesčio išmokėjimui bei klientų sąskaitų išrašymui reikalingą informaciją;
- bendradarbiaujant su personalo atrankų komanda užtikrinsi klientų užsakymų įvykdymą;
- teiksi grįžtamąjį ryšį apie projektų vykdymą klientams ir komandai.
Sudomino tai, ką perskaitei? Puiku! Laukiame Tavo CV! 🙂