Projektų vadovo asistentas (-ė) >> Dalį laiko dirbk iš namų!
Siūlome
- įgyti ir gilinti žinias personalo administravimo srityje;
- nuolatinį tobulėjimą – vidinius ir išorinius mokymus;
- galimybę dalį laiko dirbti iš namų, suteikiant visas darbo priemones;
- papildomą sveikatos draudimą (po 3 mėn. bandomojo laikotarpio);
- priedus už įgyvendintus tikslus;
- profesionalius ir draugiškus kolegas.
Darbo valandos: 8-17 val., savaitgaliai laisvi.
Darbo vieta: Pilies g. 8, Klaipėda.
Iš tavęs tikimės
- gebėjimo bendrauti rusų k.;
- pozityvumo, empatijos ir gebėjimo komunikuoti (tiek telefonu, tiek gyvai);
- noro mokytis ir siekio įgyti patirties personalo valdymo srityje;
- įgūdžių dirbant su MS Office pagrindinėmis programomis.
Jei turite sėkmingos patirties klientų aptarnavimo ar pardavimų srityje, B kategorijos vairuotojo pažymėjimą – laikysime privalumu!
Tavęs laukia
- įvairių dokumentų susijusių su įdarbinimo/išdarbinimo procesu rengimas ir administravimas: sutarties paruošimas, instruktavimas, supažindinimas su pagrindine informacija apie poziciją, dokumentų sutvarkymas;
- bendravimas su laikinaisiais darbuotojais dėl grafikų, darbo laikų pasikeitimų, neatvykimų ir pan.;
- pagalba projektų vadovui su kitomis kasdieninėmis užduotimis.
Sudomino tai, ką perskaitei? Puiku! Laukiame Tavo CV! 🙂